Körsbärsblom

 
För en månad sen gick jag upp innan tuppen, tog min lilla kamera och åkte in till kungsträdgården - precis som ca 20 andra fotografer gjorde den helgen ;) Jag var extra taggad på att fota under körsbärsblommen i år, då jag förra våren var bosatt i England och missade det. Tyvärr blev det bara en fotografering där i år då jag inte varit så aktiv med kameran senast tiden (pga, ni vet... livet?!), men en är bättre än ingen visst?
 
Denna gång fotade jag min gamla stallkompis Jenny och hennes son William. Det är alltid trevligt att träffa folk som man inte sett på ett bra tag, även om det bara är för en snabb fotografering en trött måndagsmorgon :)
Ni kan hitta lite fler bilder på Jennys blogg här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback