First look

Hehe, nu var jag smart med titeln va? För det här blir första bilderna jag lägger upp från min fina vän Elins bröllop, och det är även bilderna från deras first look.
Det var sån ära att få fota hennes bröllop, dom är så fina tillsammans och Elin är verkligen en fantastisk vän. Det faktum att jag fick föreviga detta var verkligen kul! Det var dock lite extra mycket att vara där som både fotograf och gäst, men tänk vad lätt det kommer kännas att bara vara fotograf vid nästa bröllop ;)
 
Jag tänkte lägga upp några fler godbitar från böllopet här. Dom absoluta favoriterna var definitivt dom bilderna vi tog på kvällen, men dom bilderna får vänta lite :)

Kommentarer
Postat av: Elin och Simon

Tack för att du är en sån fantastisk vän! ❤️ och kreativ fantastisk fotograf så klart!

Svar: 😘
Marie Krüger

2018-07-04 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback