Badminton Horse Trials

Fälttävland är sjukt häftigt, och galet läskigt på samma gång. På högre nivåer hoppar dom över massiva hinder, vissa ner för en kulle eller rakt ner i vatten, andra hinder kan vara över en stor grop i marken. Personligen skulle jag aldrig våga testa på något sådant.. jag har inte dödslängtan liksom ;) Men jag är imponerad av de ryttare som är uppe i dom högsta nivåerna av fälttävlan, respekt till dom! 
 
I början av maj ägde Badminton Horse Trials rum, vilket är typ världens störta fälttävlans-event. Då min chef här borta i England var med och tävlade så fick vi komma och kolla när det var dags för terrängen. Tur nog tog jag med mig kameran, för det var mäkta häftigt att fånga ekipagen på bild :) Jag har ett gäng på olika ekipage, på olika hinder, men jag gillar verkligen bildserien på denna hästen. Den fick det här enorma hindret att se så enkelt ut, som om den bara skuttade över det. Wow! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback