Våren har kommit till England

Ja nej uppdateringen är inte på topp här. Min fokus senaste veckorna har legat på att måla (och sova) när jag inte jobbar, och därmed så har jag endast använt datorn för att kolla på serier. Mycket illa! Det är ju även så svårt att finna inspiration till att lägga upp bilder när man inte tar så många nya, vilket går i perioder just nu. Men jag ska verkligen försöka få igång ordentligt innan jag kommer hem till sverige igen :) 
 
Apropå det så kanske det redan blir i sommar, jag älskar ju svenska sommaren (för det mesta) så det hade varit perfekt! Just nu njuter jag dock av att våren redan är här i England och det är helt fantastiskt. Blommor ploppar upp, träden har börjat få gröna knoppar, det är fjärilar överallt och jackan känns ofta överflödig. Härligt! Väntar bara på att få en smäll i ansiktet av oändligt mycket regn och konstant molntäckt himmel, men det får gärna vänta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback