Julia och Pengaston William

Jag älskar att gå tillbaka och göra nya retuscher på gamla bilder. Delvis för att man hittar guldkorn som man inte tidigare lagt märke till, och delvis för att det alltid är spännande att se hur man utvecklats och hur en retusch-stil har utvecklats :) 
 
Dom här bilderna är från augusti 2015, skulle jag vilja gissa, på min bardomsvän Julia och hästen William. Då hade jag inte fotat särskillt mycket motljus, pga jag helt enkelt inte riktigt vågat mig testa det (läs: inte riktigt lyckats tidigare och bestämt att det inte var min grej, haha!). Numera vågar jag mig på det lite mer ofta, men känner fortfarande att jag måste träna mer på just motljus. Men hallå, det måste man ju alltid med allt, eller hur?
 
Dom här bilderna hör definitivt hemma i temat "Olika nyanser av kärlek" som kommer vara på min hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback