Cross Country Schooling

Jag tänker mig såhär - en blogg där jag kan lägga upp behind the scenes-bilder/filmer, extra bilder från fotograferingar och bilder från fotograferingar som inte riktigt hör hemma på hemsidan. Hemsidan har nämligen ett litet tema förstår ni, ett tema som i princip är kärlek, fast då olika nyanser av kärlek. Jag brinner just nu starkast för att fota det där varma och bubbliga. Oavsett om det är ett nyförälskat par, ett vackert brudpar, en mamma och sin nyfödda eller syskonkärlek, jag vill föreviga den kärleken! 
 
Just i skrivandes stund är jag bosatt i England, där jag jobbar med hästar i ett fälttävlans-stall. Det här är något av det galnaste jag har gjort i mitt liv, såhär långt, och jag har det riktigt bra. Tyvärr så medför detta att jag inte kan ta några fotojobb förrän jag flyttat hem igen. Jag vill dock inte ligga på latsidan trots det, och ska försöka uppdatera här med äldre bilder, samt bilder från hästlivet här borta. Jag hinner dock sällan fota, men då och då när jag groomar för chefen, iväg på träningar, så försöker smyga med mig kameran :)
 
Förra veckan frågade chefen om jag kunde ta lite bilder med mobilen under terrängträningen, men jag hade en bättre idé. Conny the Camera fick äntligen komma ut och leka lite! Jag har inte riktigt orkat lägga ner tid på själva träningsbilderna, men fastnade för denna bild som togs innan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback